Wednesday, June 2, 2010

Adakah ini Yang Terakhir Kalinya?

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman..
Persahabatan ini memang tak disangka-sangka. Kami ramai.. ada yg prnh jumpa,ada jugak yg xprnh berjumpa tp kami tetap berhubung.


Kami adalah SATU.

Bila dgn mereka,semua pun boleh terjadi.. “Bila seorg dr kami gembira,mencurah2 ucapan tahniah….” Tp “bila seorang dr kami sedih,semua akan cuba memujuk.”

Itulah kami. Satu..tiada duanya..
Semua orang tak boleh jadi kami sebab kami adalah kami!

“berlari laju..”
“Hadirmu,bicara,senyuman..satu-satunya..”
“fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu”
“terimalah yg ku mampu beri untuk kamu”
“siangkn tiba bercahaya,bermula baru semua untuk mu”
“sampai syurga ku cintamu”
“kenapa terlalu serious? Dgr lah muzik”
“itu lah aku..padamu..”
“sekian…terima kasih!”

*ITULAH KAMI..ADA SESIAPA BLE CKP,APE KAMI NIE??


Kami hanya manusia biasa yg berkawan dgn semua org tanpa pilih warna kulit,size badan mahupon ketinggian seseorg TAPI jiwa kami..pnye soul yg tersendiri…
~ ~ mahu menggelarkan dr ini SEMESTA tp rasanya,masih tidak layak kerana sy masih belum mencapai target seperti kakak2 SEMESTA yg lain… MIAHAHAAHAHAHHA!!
Persahabatan yg baru saya bina tidak sama sekali goyah mahupun roboh dek angin kencang tapi… dalam kegembiraan atas kejayaan kakak2 semesta masih ada rasa hiba kerana akan berjauhan dengan mereka..

Soalan Lazim yg biasa ditanya kepada diri sendiri ;



1) Diorg ingat x kat kita lg?
2) Agak2 lah,diorang tuh mesti terus senyap je nanti kan?
3) Hari nie semua sedih2..tp esok agaknye semua buat haluan sendiri..
4) Mesti diorg jumpa kawan br yg lg gorgeous kn?
5) Mesti lepas nie dah xsama mcm sebelum2 nie?

# yg num 5 tuh correction yer.. sbb everythings changes.. hari nie xkan sama dgn semalam mahupon esok,jd kita kne terima semuanya dgn redha… walopon hari esok xsecerah hari ini or vice versa.

Seandainya hidup ini punca perpisahan… biarlah kematian menyambungnya semula, tapi seandainya kematian punca perpisahan… biarlah hidup memberi erti yang nyata..







8 comments:

  1. That's exactly how I feel with my Cassiopeia's friends :D
    Tapi kitaorang panggil ourselves as family members :D

    ReplyDelete
  2. ohoho. terasa gue. saya juga bukan semesta. :'O

    ReplyDelete
  3. mia, aduh.. duh.. duh.. kita adalah Semesta :)

    ReplyDelete
  4. i am semesta
    hah-ha. terus-terus mengaku
    cuz im
    yuiniversal

    ReplyDelete
  5. jija- yeahh2!! thats rite...im in the same situation..
    mira busuk!! - miahahahahaah.. ngada2 lah tuh!
    my dear kak put- *sobsob* aduh!duh!duh!
    yui- mu mmg universal.. nnt kte g universal studio,spore ek... =)

    ReplyDelete
  6. mia dear, noted that each Rockensteiner were Faizal Tahir's SEMESTA.. i love you.. -DS-

    ReplyDelete
  7. kite semua adalah SEMESTA dan seharusnya ROCKENSTEINERS~

    ReplyDelete
  8. love u mommy dee...
    tx a lot kakak2 SEMESTA!! <3

    ReplyDelete